Webshop » FAQ

Wat zijn de verzendkosten?

Wij kiezen voor een scherpe prijs op al onze producten, eerder dan de verzendkosten in elk van de producten mee te rekenen en dan de verzending "zonder meerkost" aan te bieden. Onze kosten voor een kwalitatieve verpakking en verzending vertegenwoordigen een belangrijk stuk van onze marge. Daarom  bieden we je de verzendingskosten gratis voor elke aankoop vanaf 50€. Onder dit bedrag rekenen we je de kostprijs van de verzending aan met Bpost of DPD. In het totaal kom je dan aan een heel aantrekkelijke deal.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Al de artikelen op onze webshop hebben we in voorraad. We maken je bestelling verzendklaar en geven de dag na je bestelling je pakket mee aan het verzendbedrijf. Normaliter heb je dan je tekenplezier 1 à 2 werkdagen later in huis (dus: dag van bestelling + 2 à 3 werkdagen).

In het uitzonderlijke geval dat een artikel niet meer voorradig is, dan laten we je dat meteen weten. We bestellen het na en sturen het dan zo snel mogelijk op. In dat geval kan het 5 à 10 werkdagen duren vooraleer uw tekenplezier bij je thuis wordt geleverd. Als dat een groot probleem is, laat het ons weten en we vinden vast samen een goeie oplossing.

Ik zoek een product dat niet in de webshop staat.

In onze webshop stellen we je een heleboel assortimenten van 12, 24, 36, 48 en soms 72 stuks voor. Je vindt hier enkel de topkwaliteit van de Gioconda, Polycolor, Progresso, Mondeluz, Toison d'Or en Wax aquarel reeksen. Wij kunnen voor jou ook andere assortimenten of losse potloden en pastelkrijtjes bijbestellen. Stuur ons een berichtje.

Voor scholen en kunstacademies kunnen we ook assortimenten potloden en (pastel)krijt van andere gamma's aan een heel degelijke instapkwaliteit ( bv. voor kleuter- of lagere school) aanbieden, tegen nog lagere prijzen. Stuur ons een bericht en we vinden vast een geschikte oplossing.

Ik wil een artikel retourneren/terugzenden.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van reden de overeenkomst (= je aankoop) te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag waarop de vervoerder je levering heeft bezorgd.

Om je retourneer/herroepingsrecht uit te oefenen, moet  je LIsaMona een bericht sturen (e-mail naar lisamona@lisamona.be of contactformulier via de website) om ons op de hoogte te stellen van je beslissing de aankoop te herroepen. Dit bericht verzend je voordat de herroepingstermijn van 14 kalenderdagen na levering is verstreken.

Na het verzenden van dit bericht heb je (nog eens) 14 kalenderdagen om je artikel terug te zenden aan LIsaMona webwinkel. De kosten voor het terugzenden van de goederen betaal je zelf. Enkel artikelen die ongebruikt, volledig en zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs en op adequate wijze verpakt, kunnen worden teruggenomen. Binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van de teruggezonden goederen storten we je betaling terug.

In onze algemene voorwaarden artikel 7 kan je dit nog eens in detail nalezen.

Waarom  enkel Koh-i-Noor producten?

Meer tekenplezier voor minder. Daar gaan we voor. Op de grote online verkoopplatforms en andere webshops vindt je reeds een ruim aanbod van de <veel duurdere>  West-Europese merken (Faber-Castell, Winston & Newton, Caran d'Ache, Rembrandt, Derwent,...). Daarom is LisaMona de enige in de Benelux die je exclusief een zeer uitgebreid Koh-i-Noor gamma aanbiedt. Vergelijk zowel kwaliteit en prijs (of vraag eens aan een kenner) en beslis dan zelf.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen bij LisaMona.be?

LIsaMona.be heeft geen winkelpunt. Als u gehaast bent (of met ons wil kennismaken) en in de buurt van Brussel of Tervuren woont,  dan kunnen we een afspraak maken om je bestelling zelf te overhandigen (bv. reeds de dag na bestelling). Stuur ons direct na uw bestelling een berichtje en we spreken af.